.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شمس الدین حسینی: فضای کسب وکار نیازمند اصلاح است
نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامناسب بودن فضای کسب و کار گفت: باید قانون کسب و کار و رتبه آن اصلاح شود.

به گزارش شمال نیوز،  شمس الدین حسینی پیش ازظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری در رامسر با اشاره به اینکه موج کرونا سنگین بوده و خانوارهای زیادی گرفتار این بیماری شدند، گفت: در گذشته غفلت‌هایی در تزریق واکسن انجام گرفت اما پزشکان و کادر درمان جانفشانی کردند.

وی با بیان اینکه شورای اداری به نوعی هیئت دولت محلی است ولی کلمه اداری در کشور افت کرده و ادارات به دفاتر بروکراسی تبدیل شده که نگران کننده است، افزود: اختلاف دستگاه‌ها در جلسات شورای اداری حل و از شکایت در دستگاه قضائی خودداری شود.

حسینی ادامه داد: یکی از نکات برجسته دولت سیزدهم، ارتقای تعامل با مردم و حضور میدان عمل و صحنه است از این رو مدیر شهرستانی باید حوزه کاری خود را به خوبی بشناسد و در راستای توسعه و حل مشکلات تلاش کند.

این نماینده مجلس گفت: به لحاظ اقتصادی شرایط دشوار است اما با آغاز به کار دولت جدید امیدواریم تحول خوبی ایجاد شود تا با تکیه بر تولید داخلی و پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها روند کنونی تغییر پیدا کند.

حسینی با تاکید براینکه رتبه کسب و کار باید درست و در بخش دیگر قانون آن اصلاح شود، گفت: مجوزها ثبت محور و تأیید محور است و کسب و کار برای روزی حلال اصالت دارد.

وی ادامه داد: رقابت در محیط کسب و کار در کشور بسیار مهم است و مدیران باید گره گشای حل مشکلات مردم باشند.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس همچنین تاکید کرد /: شورای اسلامی شهر و روستا و دهیاران باید به دور از حواشی و بازی‌های سیاسی ثبات و سلامت را وارد شهر و روستا کنند./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.